Zwroty i reklamacje

14 dni

Zwroty w 14 dni

Produkty zakupione bezpośrednio przez stronę sklepu podlegają zwrotowi w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Zwrotom nie podlegają produkty wykonywane bezpośrednio na zamówienie klienta tj. produkty o niestandardowych wymiarach, z niestandardowym łączeniem materiałów, to znaczy inne niż w ofercie sprzedażowej.

Jak dokonać zwrotu?

Krok 1: poinformuj nas o zwrocie produktów wysyłając wiadomość e-mail na adres …

W treści wiadomości koniecznie podaj:

  • imię i nazwisko
  • adres
  • numer konta, na które mamy dokonać zwrotu pełnej kwoty zamówienia
  • numer zamówienia
  • nazwę zwracanego produktu

Krok 2: starannie zapakuj zwracany produkt wraz ze wszystkimi akcesoriami. Pamiętaj, aby produkt był kompletny i nie nosił śladów użytkowania. Do zapakowania zwrotu, możesz wykorzystać karton, w którym otrzymałeś zamówienie.

Do przesyłki dołącz adnotację: ZWROT ZAMÓWIENIA NR:

Przesyłkę nadaj na adres:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Dariusz Brożyna By Baby

ul. Główna 59c,d

62-050 Krosno

Koszt przesyłki zwrotnej jest po Twojej stronie. Wybierz taką formę zwrotu, abyś miał pewność, że produkt wróci do nas nieuszkodzony.

Zwrot środków zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.

paczuszka

Reklamacje

Wszystkie nasze produkty objęte są gwarancją. Przysługuje Ci reklamacja z tytułu gwarancji producenta (o ile nie minął okres gwarancyjny) oraz rękojmi (jeżeli towar ma wadę).

paczuszka

Rękojmia

Reklamację z tytułu rękojmi, możesz zgłosić przed upływem 2 lat od daty otrzymania zamówienia. Gwarancja obejmuje uszkodzenia produktu (uwaga: nie wywołane użytkowaniem), jego niekompletność, wadliwość lub niezgodność z opisem.

Reklamowany produkt starannie zapakuj i wyślij na adres:

Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Dariusz Brożyna By Baby

ul. Główna 59c,d

62-050 Krosno

Do przesyłki dołącz adnotację: REKLAMACJA ZAMÓWIENIA NR:

oraz dowód zakupu, który jest niezbędny w przypadku zwrotu środków lub wymiany produktu na nowy/inny.

Dołącz również zgłoszenie reklamacyjne, które powinno zawierać:

  • imię i nazwisko
  • adres
  • numer konta, na które mamy dokonać zwrotu ceny produktu w przypadku jeżeli niemożliwa jest naprawa lub wymiana na nowy
  • numer zamówienia
  • nazwę zwracanego produktu
  • dokładny opis usterki/wady
  • określenie oczekiwań- obniżenie ceny, zwrot środków, naprawa, wymiana na produkt wolny od wad

Reklamację rozpatrzymy w przeciągu 14 dni od jej zgłoszenia.

  • Zarejestruj się

Nowa rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się zamiast tego lub zresetuj hasło